<< Click to Display Table of Contents >> Avans Talebi Ekleme |
![]() ![]() ![]() |
•Sistemde yeni avans talebi girişi ve bu talebe masraf ekleme işlemlerinin yapılması amacıyla kullanılır.
Adım 1
•Talep İşlemleri/Avans İşlemleri/Avans Talebi Sorgulama ekranı görüntülenir.
•Avans Talebi Ekle butonuna basılır.
•Avans Tipi, Dava Açılış/Diğer/İlk İcra Açılış avans tiplerinden biri seçilir. Açıklama girilir. Kaydet butonuna basılır.
•Görüntülenen Onay Penceresinde Evet butonuna basılır.
•"Avans Talebi Ekle işleminiz başarıyla tamamlandı."mesajı görüntülenir.
Adım 2
•Talep İşlemleri/Avans İşlemleri/Avans Talebi Sorgulama ekranı görüntülenir.
•Sorgula butonuna basılır.
•Talebin içerisine masraf eklemek için Görüntüle butonuna basılır.
Adım 3
•Görüntülenen Avans Talebi Detayı ekranında Masraf Ekle butonuna basılır.
Adım 4
•Görüntülenen Avans Talebi Masraf Ekle ekranında Masraf Tipi seçimi yapılır, bilgiler girilir ve Dosya Seç butonuna basılır.
Adım 5
•Seçilen masraf tipi eğer dava dosyalarına ait bir masraf tipi ise, görüntülenen Dava Sorgulama, eğer icra dosyalarına ait bir masraf tipi ise, Dosya Sorgulama sayfasından dosyalar sorgulanır,istenen dosyalar seçilir ve Devam butonuna basılır.
Adım 6
•Görüntülenen Avans Talebi Masraf Ekle sayfasından Kaydet butonuna basılır.
•Görüntülenen Onay Penceresinde Evet butonuna basılır.
•"Avans Talep Detayı Ekleme işleminiz başarıyla tamamlandı." mesajı görüntülenir.