<< Click to Display Table of Contents >> Doküman İşlemleri |
![]() ![]() ![]() |
•Sistemde yer alan dokümanların güncellenmesi, silinmesi ya da sisteme yeni doküman eklenmesi için kullanılan ekrandır.
•Hem Şirket hem de Vekil rolündeki kullanıcılar tarafından gerçekleştirilebilecek işlemlerdendir.
Adım 1
•Sistem Yönetimi/Doküman İşlemleri/Doküman İşlemleri ekranı görüntülenir.
Adım 2
•Sorgu Kriterleri penceresine gerekli bilgiler girilir. Sorgula butonuna basılır.
Adım 3
•Sorgu Sonucu penceresinde listelenen herbir doküman satırındaki İşlem sütununda bulunan butonuyla Silme işlemi ya da
butonuyla Güncelleme işlemi uygulanabilir.
•Güncelle butonuyla ulaşılan ekrandaki gerekli alanlar doldurulur ya da değiştirilir ve Güncelle butonuna basılır.
•Ekle butonuna basılarak dokümana yeni bir dosya eklenebilir.
•Hepsini Çıkar butonuna basılarak dokümana ekli olan dosyaların tümü çıkarılabilir.
Yeni Doküman Oluşturma
•Sistem Yönetimi/Doküman İşlemleri/Doküman İşlemleri ekranında bulunan İşlem sekmesi yardımıyla gerçekleştirilir. Doküman Bilgileri penceresindeki gerekli alanlar doldurulur. Kaydet butonuna basılır.