<< Click to Display Table of Contents >> Uygulama Hakkında |
![]() ![]() ![]() |
Çok sayıda müşteri ya da aboneye hizmet veren kurumlar için, bu hesaplara ait alacakların takibi; başlı başına bir operasyon alanıdır. Alacakların tahsilindeki gecikmeler; borçların idari takibe girmesine ve devamında birçok davanın açılmasına yol açar.
Şüpheli alacakların artması ile bir yandan kurumların gelir cetveli altındaki nakit akışı düzensiz hale gelmekte; öte yandan hukukî süreç maliyetleri (avukat temini, harçlar, dosya masrafları gibi) de giderlerin üzerine eklenmektedir. Bu boyuttaki hukuki takip işlemlerini yürütmek için çok sayıda avukatın kurum bünyesinde istihdam edilmesi veya dış kaynak yoluyla temin edilmesi zorunludur. Her iki durum da, zaten tahsil edilemeyen alacakların maliyetini yükseltmektedir.
Tahsilat odaklı bir uygulama olarak geliştirilen İnnova Hukuk Otomasyon Sistemi, müşteri sayıları binlerden, milyonlara kadar uzanan farklı ölçeklerdeki kurumların hukuki takip süreçlerini başarıyla yönetir. Vekiller, hukuk ve finans birimleri arasında karmaşık ve ağır işleyen icra ve dava süreçlerini sadeleştirir ve hızlandırır. Böylelikle, hukuk departmanınızın daha etkin ve verimli bir organizasyon yapısına geçmesini sağlar.
Sistem; kurumsal alacaklarınızın yasal yollardan takibine dair her aşamada, tahsilatın mümkün olan en kısa zamanda ve en düşük maliyetle yapılmasına yönelik yolları izler. Sadece hukuksal ve idari süreçleri değil; aynı zamanda finansal süreçler, dokümantasyon ve iletişim kanallarını da etkin şekilde yönetmeniz için gerekli tüm bileşenleri bir araya getirir.
Üst seviyede toplu kontrol imkanı sağlayan UYAP Uyumlu İnnova Hukuk Otomasyon Sistemi, vekillerin de kendilerine ait uzun ve yorucu işlemlerini, kolaylaştırılmış halde yönetmeleri için gerekli tüm araçları bünyesinde toplamıştır. Böylelikle hem tüm hukuki takip süreçleriniz üzerinde tam hâkimiyetinizi, hem de bu süreçlerde görev alan işgücünüz için en verimli yönetimi sağlar.