Sorun Tipi

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Sistem Yönetimi > Tanımlamalar > İcra/Dava Parametreleri >

Sorun Tipi

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Yalnızca Şirket bakış açısına sahip kullanıcılar tarafından gerçekleştirilebilecek işlemlerdir. Bir dava sürecinde ortaya çıkabilecek problemler, sistemde sorun olarak adlandırılır. Sorun Tipi ekranı, bu problemlerin tiplerinin görüntülenmesi ve güncellenmesi için kullanılır.

 

Adım 1

 

Sistem Yönetimi/Tanımlamalar/(İcra/Dava Parametre İşlemleri)/İade Tipi ekranı görüntülenir.

 

 

hmfile_hash_db15fe3a

 

 

Adım 2

 

Sorgu Kriterleri penceresinde istenen kriterler seçilir. Sorgula butonuna basılır.

 

hmfile_hash_437fa4b2

 

 

Adım 3

 

İşlem sütunundaki güncelle butonu kullanılarak, istenen sorun üzerinde Güncelleme işlemi yapılır. Gerekli bilgiler girildikten ya da silindikten sonra Güncelle butonuna basılır. Güncelleme penceresinin en alt kısmında da, sorun tipine ait alt sorun tipleri görüntülenebilir.

 

hmfile_hash_aa5eee19