<< Click to Display Table of Contents >> Sorun Tipi |
![]() ![]() ![]() |
•Yalnızca Şirket bakış açısına sahip kullanıcılar tarafından gerçekleştirilebilecek işlemlerdir. Bir dava sürecinde ortaya çıkabilecek problemler, sistemde sorun olarak adlandırılır. Sorun Tipi ekranı, bu problemlerin tiplerinin görüntülenmesi ve güncellenmesi için kullanılır.
Adım 1
•Sistem Yönetimi/Tanımlamalar/(İcra/Dava Parametre İşlemleri)/İade Tipi ekranı görüntülenir.
Adım 2
•Sorgu Kriterleri penceresinde istenen kriterler seçilir. Sorgula butonuna basılır.
Adım 3
•İşlem sütunundaki güncelle butonu kullanılarak, istenen sorun üzerinde Güncelleme işlemi yapılır. Gerekli bilgiler girildikten ya da silindikten sonra Güncelle butonuna basılır. Güncelleme penceresinin en alt kısmında da, sorun tipine ait alt sorun tipleri görüntülenebilir.